måndag idag

Ny vecka, nya möjligheter! Varje måndag känns som en skön nystart där man kan lämna allt tråkigt bakom sig. Speciellt med tanke på att jag jobbar som mest just under helgen. Me nidag behöver jag inte jobba något! Pilbäck har studiedag idag så den vanliga klassen blir inte av idag, och det känns skönt.

Så nu har jag varit på körskolan och haft körlektion. Har kört i stan och även kollat lite var man skriver teoriprovet och var körprovet är och sådär. Känns bra. Tänk att jag kommer ha ett körkort snart, det känns nästan lite konstigt! Jag har ju faktiskt varit utan ett körkort hela mitt liv. :) Men när det finns i min hand tänker jag göra massa roliga utflykter och road-trips! Yaay!

Nu är jag sjukt hungrig. Måste ha mat nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0