mamma mia!

Here I go again! Japp, jag har bara mamma mia låtar på huvudet just nu, lyssnade på det när vi stängde på leos. Och jag blev så himla sugen på att se filmen igen! Den var så härlig och skulle ge lite skön sommarkänsla så här i vintertider (ja vår är det banne mig inte än, det snöar at this very moment..). Få nog ta och hyra den eller så snart. :)

Annars gick det kanoners på jobbet, var i köket hela dagen. Fick lära mig stänga där också, vilket är bra att kunna. Yaay! Men hela stängningen blev i och för sig lite hafsig, men det fick gå ändå! Så nu har vi lördagkväll och jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Ska titta lite på morgondagens planering för lektionerna och sedan vila. Har lite ont i huvudet, men det börjar släppa lite nu så det är nog ingen fara. :) Får ta en skön dusch (japp, det är min bästa avslappningsmetod, jag duschar varmt och länge så får jag nya krafter igen!) och gnola lite på Abbalåtarna igen. Det är fint det!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0