lax och annat mumsigt

Sitter och äter hemskt god mat, laxfilé och pasta med sallad och annat gott. Mums! Ska snart gå ner till stan hade jag tänkt. Min cykel står kvar på Kulturama nämligen. Men det är nog skönt med tanke på vädret idag. :) Enda kruxet är att jag inte riktigt har koll på hur lång tid det borde ta, så jag måste nog gå ganska snart! Det är inte populärt att komma försent till sitt jobb!

Annars har jag varit riktigt produktiv idag, koreograferade lite inför lektionerna idag, och jag hade ett hiskeligt flyt! Gick jättebra, fick ihop en massa kombinationer jag blev nöjd med! Mitt jobb är så himla roligt när det går så bra! Jag älskar det! Och inte nog med det, jag hann desutom med att städa på toaletten. Det skulle jag visserligen gjort för lääänge sen, men det har väl hela tiden dykt upp något viktigare (läs: roligare).

Och nu blir det jobb resten av kvällen, göttans! Ha det så bra!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0