lägenhetsbesiktning

Följde med Eric på lägenhetsbesiktning idag. Han kommer bo jättefint! Det var spännande för han hade inte ens varit på visning när han fick den, så idag var första gången till och med han fick se den. Ligger högst upp med en härlig utsikt. Allt såg fint ut så när som den illgula tapeten i sovrummet, men den skulle han få byta! Kanon ju! Så efteråt följde jag med och valde en ny fin tapet också. Jag vill också flytta! Sitter och kollar på marknaden nästan varje dag. Bara jag får en stadigare och framförallt större lön varje månad så kan jag nog snart bege mig hemifrån.

Det blir nog allt lite tomt här hemma när Eric flyttar. Han fick ju flytta hem igen under tre månader i väntan på lägenheten, och man har vant sig snabbt vad att de tär grejer överallt och att det alltid är någon hemma nästan. Men det är ju inte första gången syskonen flyttar så jag vänjer mig nog denna gången också. :)

Men nu ska jag dona lite och planera för imorgon så jag hinner med att hjälpa honom att flytta!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0