it´s oh so quiet

It´s oh so still. Verkligen. Tjejerna som dansar på Pilbäck är så försiktiga så. Och de är fruktansvärt drillade ia tt räcka upp handen. Jisses. Väldigt svårt att föra en dialog med dem ifall de tycker det är lätt eller svårt, om de har några frågor eller om det tycker någonting alls! Men de är duktiga på att dansa. Idag fick jag dessutom använda den nya musikanläggningen. Väldigt bra! Och med headset och grejer så jag kan vara som en riktig aerobic-instruktör och allt, haha! Men den dlen tror jag att jag skippar, det känns som om jag kommer få ännu mindre kontakt med tjejerna då, och aldrig i livet att de skulle våga fråga något då!

Nu ska jag själv iväg och dansa, roligt roligt! Måndagar är sköna på det sättet att jag mest har mig själv att tänka på, förutom Pilbäcksklassen då, och att jag inte dansar så himla länge som på tisdagar. Man måste inte gå och lägga sig direkt när man kommit hem. Skönt det!




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0