hippetihap

Min gårdag blev lite spännande måste jag säga! Roligt värre! Hittade bilder från dansandet på mässan. Det blir en hel del roliga där man mer eller mindre ser lite störd ut, bilderna har tagits i farten, och alltså när kroppen är i alla möjliga konstiga positioner, haha!


Fixi fixi med klädbyten osv.


Alla som inte dansar är..!

Efteråt tog jag det lite lugnt och for till Campus, till Ammes lilla etta. Hon har fått det jättefint nu, jag hade inte varit där sedan hennes inflyttningsfest. Men nu har hon fått ordning på allt. :) Jag bjöds på tacostårta, hemskt gott! Därefter drog vi oss ner mot stan och tittade på jippot för Earth Hour vid Speakers Corner. Det var eldkonst, trumslagare från Uruguay och körsång. Jättemysigt! Drog oss sedan till Lagerlunden, och vi testade lite goda drinkar. Den fick det bli att dansa rumpan av sig på Oleó för en gångs skull! Rolig kväll, tack Amme!


Giftiga drinkar på Lagerlunden.

Naturligtvis skulle jag ju missa det här med att ställa fram klockan och hålla på, så det blev hemskt stressigt idag på morgonen när jag skulle iväg till Kulturama och jobba. Ska jag gå ut en lördag får jag nog vara bättre på att planera lektionerna någon dag innan. :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ge mig drink! den ser süpermumsig ut!

2009-03-29 @ 19:00:34
Postat av: Ambelie

Hahaha glömde du klockan iaf? :P

Tack själv, det var mycket trävligt!

2009-03-29 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0