delivery

Slappe, slappe, slappe. Det är det bästa med att alltid jobba och annat om kvällarna, mina förmiddagar blir så där skönt avslappnade. Jag kan sova lite längre ifall jag känner för det, eller kanske gå upp tidigt och få lite gjort. Det är härligt! Idag har jag mest såsat omkring, grejat lite med virusprogram på datorn och lyssnat på bra musik. Fick dessutom hem lite rolig post. Schampot och balsamet fick jag från Vecko Revyn, premie för att jag tog en miniprenumeration, kul! Funderar på hur jag kommer se ut när jag använt det bara, Ultra Volume? Jag har inte direkt problem med volymlöst hår, men nu får jag kanske super Hollywoodvolym eller nåt, spännande. :)


Hi-tech från Goldwell

Och har man tråkigt kan man ju alltid roa sig med att organisera lite i badrumskåpen. Man vill ju ha ordning och reda bland lakan, handdukar, katter, hudprodukter pch tandborstar!



Nu måste jag planera Pilbäckslektionen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0