dålig balansdag

Gah. Min balans var skit idag och det kändes som om jag inte fick till någonting alls ungefär. Riktigt så illa var det väl inte men detta var definitivt en sån där dag då allt inte funkar hundraprocentigt. Men jag kommer igen nästa träning så det ska nog vara ganska lugnt. :)

Var hos optikern också för att beställa nya linser och köpa linsvätska. Tror ni inte att expediten då säger att jag måste gå på en kontroll först? Så nu blir det kontroll på fredag, och först då kan jag beställa nya linser, så jag får inte nya fräscha linser förrän som två veckor eller så! Och jag som redan går på övertid med dessa. Attans! Det är egentligen inte alls bra för ögonen, men det finns inte så mycket annat jag kan göra.


o-oooouw!

Men nu skiter jag i det och äter och är glad istället! Yum!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0