äntligen färdigstädat för idag!

Nu har jag äntligen fått det lite mer vårfint i mitt vardagsrum. Egentligen är det ju inte ett riktigt vardagsrum, men eftersom jag har två rum så blir det konstigt att säga sovrum och så "rummet jag är i om dagarna och har dator, tv och sånt i". Så därav vardagsrum. :) Nu är jag nöjd och glad igen, inga dammråttor som lurar på mina tår under skrivbordet, och inga svarta gardiner som stänger ute det lilla ljus som lyckats sippra igenom molnen. Skönt! Så det enda som irriterar mitt lilla sinne just nu är det faktum att det snöar ute. Snart får det vara nog med detta uskväder!


Min finfina soffa som jag klädde om som projektarbete i trean. Älskar den!




Min braiga magnettavla. Här får all röra plats på en liten yta, så ser det inte lika stökigt ut överlag i rummet. Där hänger allt från biljetter, "att göra-listor" till Hello Kitty-tatueringar! Himla bra!

Tyvärr gör min kamera att det inte alls ser så mysigt ut på bilderna som det gör i verkligenheten. Men vad gör väl det, jag som bor här ser ju det som det är på riktigt. :D Nu är det läggdags, sömn är härligheten själv! Sov gott!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

fiiiiiint!

2009-03-24 @ 06:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0