aktiv ungdom

Nu har jag gått och blivit ledamot och grejer! Det innebär visserligen inte ett jätteansvar, bara att jag går på några möten och sitter med där. Det är Aktiv Ungdom, en förening vi har på Kulturama där alla elever blir medlemmar. Föreningen gör att vi klarar oss bättre ekonomiskt och innebär att vi kan arrangera roliga saker på Kulturama! Så det är faktiskt ganska roligt att vara med och påverka och sådär. :)

Efteråt passade jag på att vara lite kreativ och skapa inför uppvisningen. Alltid bra att göra det i salen, mycket större plats än hemma i min lilla kammare och dessutom riktiga och bra speglar istället för att tiitta i fönsterreflektioner och liknande! :D Jag hade tidigare lite ångest inför uppvisningen, att danserna inte skulle bli bra eller att eleverna tycker det är tråkiga koreografier. Men det där börjar släppa lite och det känns roligt igen att planera inför det. Mitt största problem nu är bara att lära mig ett program på datorn så jag kan klippa låtarna bra. Jag och teknik - ajajaj!


Vårt lilla personalrum på Kulturama!


Men den sköna soffan :)


Koreografianteckningar, svåra att tyda ibland? - Ja väldigt!

Nu blir det ännu mer planering fast på hemmaplan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0