semlor och dans

Måndag, första dagen på en sprillans ny vecka! Har grym träningsvärk efter en massa hoppövningar igår, kan knappt gå normalt! :D Men mentalt är jag väldigt redo att knåpa ihop en uppvärmning till showarna och sedan knalla iväg till Pilbäck och hålla en klass i street.  Förra veckan gick det jättedåligt av olika anledningar, så denna veckan kan det inte annat än bli bättre! Det känns i varje fall trösterikt :)




Jag älskar semlor! Det är det bästa som finns, och jag äter hur många som helst varje år. Vi har bakat egna vetebullar ( vissa till och med gjorde på kikärtor = nyttiga) som vi har frusit in så jag har nästan fri tillgång här hemma, underbart! Sitter och väntar på att de ska tina lite så jag kan smälla i mig en nu som förmiddagsfika, det skulle inte sitta helt fel inte!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0