ny vecka och nya äventyr!

Nyduschad och klar sitter jag här och pustar ut efter en lång dag!  Började med att jag vid 10 hade första klassen för terminen, gick jättebra med de små streetarna på 9-12 år! Hade även mina jazzare. De är nybörjare, men jag tycker om gruppen för de är duktiga på att snappa upp, plus att jag får ha dem i en och en halv timme, och bara lära ut jazz!  Det är jazz jag är bäst på och det jag tycker är roligast (ganska naturligt) så de klasserna är lite extra roliga! Skönt att första klasserna är avklarade, då blir det lite lättare i planeringen senare och med rutiner och sådär. Efteråt jobbade jag sedan hela eftermiddagen på leos, stängning idag. Det är lite segt, men det är schyssta människor som jobbar där så det är helt okej ändå!

Skönt att komma hem och slappa lite och göra det jag är absolut bäst på, att dona och dixa!  Det innebär att läsa i spännande resekataloger eller någon annan tidning som jag fått tag på för tillfället, läsa bloggar och annat roligt internetrelaterat, städa undan lite oordning i maklig takt och fundera på allt och inget!  Jag älskar att göra just detta, egentligen ingenting enligt många, men jag tycker jag får massor gjort och främst är det ett kanon sätt för mig att varva ner!

Jag brukar sitta och titta på alla vackra bilder på bloggen thesartorialist.blogspot.com som är ett jättebra tidsfördriv! Hittade bland annat bilden nedanför där, tycker den är jättebra! Känslan i bilden är härlig och de där två donnorna är jättefina. Fotografen är riktigt duktig på att fånga det där som gör bilderna levande, och så är han grym på att hitta detaljer hos människor som gör dem intressanta.



Men nu ska jag fokusera på den kommande veckan! äntligen kommer mitt eget dansande igång, och denna terminen blir det jazz, street och modernt! Och så naturligtvis en hel del med On Stage också! Hurra!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0