att leva i en musikal!

Jag brukar alltid, efter att ha sett en bra musikal, hoppa omkring och önska att vi själva levde i en musikal!  Tänk vad mycket trevligare världen skulle vara, det skulle säkert vara mycket svårare för människor att vara osams ifall man skulle sjunga ut sina känslor. Små skitsaker skulle i varje fall låta ännu löjligare med komp till, så sådant skulle man kanske slippa? 

Jag satt och kikade runt lite på videon.se och hittade ett roligt klipp från ett gäng som kallar sig improve everywhere. De gör en massa roliga saker hela tiden, som att  testa folks reaktioner om människor helt plötsligt brast ut i sång eller om ett stort antal människor skulle åka tunnelbana utan byxor, till synes ovetande om att detta skulle vara något konstigt! :D Fantastiskt roliga påhitt!! Haha :D

Hittade i varje fall en där de testar att brista ut i sång, i en helt vanlig galleria! Kanske något att testa i Linnégallerian eller dylikt? :D
http://www.youtube.com/watch?v=dkYZ6rbPU2M
(försökte lägga in själva klippet här men det gick helt enkelt inte, jag har inte lyckats lista ut hur man lyckas med det)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag hade blivit förbannad om du hade gått runt och sjungt hela tiden :P för att inte tala om hur ont i öronen jag skulle ha.....

2009-01-27 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0