varulvsfilmer

Skinwalkers heter en film som jag nyss satt bänkad framför. En varulvsfilm var det faktiskt. Den var ju definitivt inte en av mina topp tio, eller topp tjugo heller för den delen, men den funkade som tidsfördriv. Dock ett hemskt dåligt slut, som gjorde det hela mindre trovärdigt (kan en film om varlulvar vara trovärdig ens? hmm...). Jaja, varulvsfilmer är väl egentligen inte min favoritgenre.

Det är däremot dansfilmer! Såklart, vem skulle ha gissat på något annat? Just nu ligger det en ny dansfilm och väntar på att jag ska titta på den, Center Stage. Jag vill se den nuuu! Men jag måste vänta på att jag får låna en kabel först, men den som väntar på något gott som man brukar säga. :)

Men nu är det sovdags så att jag orkar med Ragdollz imorgon, vill inte vara både sjuk och trött! Hoppas ni inte har missat detta happening! Vi ses där! ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0