trött indeed

Hua vad jag är trött idag! Vaknade med värk i hela kroppen efter allt dansande igår. Hade egentligen inte direkt tränigsvärk men det känns att man har laddat och sen gått och gett järnet ett antal gånger, det tar på kroppen faktiskt! Så var allmänt trött när jag vaknade. Mina stackars elever idag fick stå ut med att deras lärare var allmänt slö och seg i huvudet. Kände för att sova efteråt fast då var det till att fara iväg till nästa jobb och gå av några timmar. Men när jag väl kommit till leos gick det ganska bra ändå, även om vi fick jobba över en halvtimme eller så.

Men nu är jag väldigt trött och i stort behov av en dusch! Ska dessutom njuta av mat och framförallt av en semla eller två! Ser fram emot att det är dags för en ny vecka imorgon med, känns alltid som en mindre nystart när man får vända blad i kalendern och överblicka nästa veckas doings. Även om det inte alltid känns jättemotiverande att ta itu med allt så känns det nog ändå som att det där bladvändandet får en att samla kraft! Och ja, jag är ett kalenderfreak med stenkoll på det mesta som händer. ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lars-Börje

Ja du är minsann ett litet kalenderfreak.. men jag förstår hur du menar med att vända blad o ha en ny vecka.

Hoppas du inte jobbar ihjäl dig nu bara Pelle Kurt.

Pussis

2009-02-01 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0