torsdag!

Torsdag, torsdag, torsdag! Än en gång har torsdagen smygit sig på bakifrån på något sätt, utan att man egentligen har hunnit reflektera över att ännu en dag är borta och bakom sig. Men det gör inget, jag tycker om torsdagar ändå. :) Det är en dag i mina veckor som oftast inte har några stora måsten eller kräver så mycket av mig. Och det är skönt, en fredag till exempel innebär inte samma sak. En fredag betyder umgänge och helg och inte alls den sköna stämningen och otvungenheten som en torsdag ger. :)

Det är ett väldigt vackert vintertäcke utanför fönstret, frågan är bara om det kommer påverka min lilla mamma att inte vilja övningsköra med mig idag. Tänkte få ut henne lite på vägarna, men hon är bara rädd, haha, hon tror att jag inte klarar av det alls. Men egentligen är det ju ett perfekt tillfälle att öva mig på att köra omkring vintriga dagar, jag kommer ju inte kunna välja att skippa bilen bara för att det snöat i framtiden! Får se om hon går att övertyga.

Fick ta med en solig semesterbild idag, jag är egentligen ingen vintermänniska, så några skidbackebilder blir det inte tal om! :) Tycker denna bilden lockar mer härliga minnen och längtan än kalla vinterbilder. Hua!


En härlig semesterbild från Gran Canaria år 2004 (?), kolla in utsikten!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sanna

åh. man bara längtar tillbaka till all sol och värme med också alla lustiga människor.

- what`s the matter?

- upstairs

- upstairs?!

- yeah.

2009-02-12 @ 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0