strike a pose

Fick ett sms idag som berättade att mina kläder jag beställt från H&M hade kommit! Kul kul kul, så direkt efter teorilektionen pallrade jag mig ner dit och hämtade dem. Det var en tröja, ett koftset som det var ett supererbjudande på, ett par örhängen och ett par skor. Nöjd med allt förutom skorna som var tre storlekar för stora, attans! Så dem får jag väl skicka tillbaka, eller sälja till någon som vill köpa ett par orangea lackpumps. De är hemskt fräna tycker jag i varje fall! :D


Storlek 39 istället för 36, damn it!


Fick ju ta fram kameran och posa lite i det nya, men jag kom fram till att näe, jag tycker inte om att göra posebilder, i varje fall inte när jag måste ta mig själv på så stort allvar. Jag tycker det är så himla pinsamt när man ser en hel arm som talar om att man står hemma i sin kammare och tar bilder på sig själv. Fast ibland blir det fina bilder, men jag måste ta mååånga kort isåfall för att det ska bli någon av den varan! :P


Här ser man mina nya örhängen, finfina!


Värst av allt är bilder tagna snett uppifrån rakt ner i linnet som gärna ska visa mycket tuttar och helst lite BH också. Speciellt dem med den karaktäristiska plutmunnen. Pinsamt pinsamt pinsamt!



Detta är det närmaste en plutbild jag någonsin kommer göra, oh yeah, looking good!


Nej nu ska jag sluta fåfänga mig och istället planera söndagslektionerna lite snabbt så jag kan gå och lägga mig inom rimlig tid. Imorgon ska jag nämligen ta sjuklingen Majas pass på leos. En veckotid för första gången, och dessutom på förmiddagen, det ni!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0