roliga överraskningar och h&m-beställning

Hihi! Jag tror nog jag hade roligare med Sannas paket när jag smög omkring utanför hennes hus och lämnade paket, det är jätteroligt att göra sånt där! Istället för "här har du, varsågod, hejdå". Ibland känns det nästan som att det är roligare att ge än att få paket, fast bara nästan! :D Och det var roligt att fixa till paketet också. Morfar är fenomenal på att göra vackra saker, han har gjort jättefina ljusstakar i trä och likande. En riktig snickarfarbror! Så det kändes tryggt att be honom om hjälp när Sannas paket blev till. :)

Mamma och jag satt också innan och beställe lite grejer från H&M Home, de har riktigt snygga grejer! För bara en tusenlapp fick vi ett nytt fräscht överkast (mamma och pappa behöver verkligen ett nytt), ett helt galet tyg med en väska i samma mönster (som jag lägger vantarna på!), och en häftig kudde med en skyline, och en innerkudde till det. H&M har lyckats väldigt bra med det de gör bäst, roliga och snygga mönster och modeller till ett alldeles lagom pris!






Nu blir det snart tacos här hemma, mums! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0