oriflameparty!

Jag har blivit väldigt duktig på att blogga sent nuförtiden, för min egen skull ska jag skärpa mig. Jag har haft en jättetrevlig dag idag! Slutade jobba redan vid ett, alltså inte behöva flänga vidare till leos eller något annat, utan bara ta sig hemåt och ta det lite lugnt! Alla flickorna i familjen och min moster var på Oriflameparty hemma hos mammas kollega. Oriflame är ju ett svenskt märke inom skönhet och smink, till låga priser, men inte sämre kvalitet för det. Sånt är alltid jätteroligt! Fick höra om alla produkter och sedan även testa en massa roliga och härliga grejer. Speciellt kroppscremer och sånt där luktar riktigt gott! Jag är väldigt svag för rött läppstift bland annat, tycker det är så fräckt! Så jag testade något som var kyssäkta på riktigt, sitter som berget, trots en middag och allmänt varande under flera timmar! Så produkten håller vad den lovar minsann! Tyvärr blev det inget läppstift för min del, fick med mig ett annat som var Helles som jag ska testa. Spännande! På visningen köpte jag inte så mycket, beställde ett manikyrset, så att jag kan hålla klorna i trim även när jag flyttar hemifrån (låt det bli inom en snart framtid!!).


Så här fräsig blev jag i läppstiftet, tycker det är asballt!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lars-Börje

så fint så :)

2009-02-17 @ 08:30:50
Postat av: Anonym

mycket fint tycker jag

2009-02-22 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0