när kommer min vapendragare hem?

När kommer Elin hem? :( Jag saknar min vapendragare här uppe i det kalla norden. Kanada ligger liiite för långt bort (och flygbiljetten är för dyr) för en överraskningspåhälsning. Och synd är ju det, för vad hade varit roligare än att åka dit?! :D Men jag får snällt vänta här hemma tills hon behagar pallra sig hem igen. :)


Tuffa brudarna på balen 2008! (Min pistol ser dock lite spretig ut, vad har jag tänkt skjuta med den?)


Annars har min dag varit väldigt bra hittils, fick till en körlektion på förmiddagen, och nu har jag precis fått i mig massa mat så jag har ork att fortsätta vara produktiv och duktig! Måste ringa runt till en hel del elever som inte var på klasserna i söndags för att höra om det är möjligt att flytta fram dem. Drar mig lite för det dock, känns lite småjobbigt att behöva ringa runt. Men jag får ta mitt vuxna ansvar och göra mitt jobb, så är det ju bara. (Saknar barndom och brist på ansvar ibland).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0