mysdag och pimpla vin

Har haft en hemskt trevlig alla hjärtans dag, trots att jag är "ensam". För ensam känner jag mig inte, sorgligt att en del människor ibland bara känner sig halv utan en partner. Jättelugnt på jobbet, så jag hann leka lite i leklandet innan jag gick hem till och med! Upptäckte en studsmatta nästan högst upp i klätterställningen, fascinerande att hoppa nästan 12 (eller dylikt) meter upp i luften! Kuuul!

Åkte till Elna och Theresia för att halvfira att det är en så hjärtlig dag idag. Blev till att ta ett glas rött och bara umgås. Theresias jobbarkompisar var även där. Väldigt intressant, bohemisk överklass eller något? Ja, vad vet jag, men det är i varje fall inte mina bekanta, och skulle aldrig kunna bli. Varken från min eller deras sida, tydligen. :P

Missade såklart bussen på vägen hem också, fick strosa lite på stan. Känns lagom roligt en lördag natt, men det var mysigt faktiskt. Nästa buss gick för snart för att kunna gå tillbaka till Elna och Theresia igen. Det är väldigt mycket roligare att fönstershoppa på natten, när inte ett folkmyller stör allting, så jag upptäckte en massa intressanta och spännande skyltfönster och detaljer! Försökte ta fina kort på vackra träd och annat, men hade såklart glömt mitt minneskort till kameran hemma. Kom på bussen, och fick dessutom åka gratis av någon anledning, tack busschauffören!

NU är det dags att sova big time. Jobb imorgon, och bara på Kulturama för en gångs skull, inte leos efteråt. Skönt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lars-Börje

Det låter mysigt det dära älin! haha bohemisk överklass, det hade jag velat se :D

Lycka till med dansen imorn! pussis!!

2009-02-15 @ 04:55:18
Postat av: Lisa

GÅ för guds skull inte ensam på stan på natten! Jag blir tokig.



http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/ung-kvinna-valdtagen-pa-storgatan(1152705).gm

2009-02-17 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0