minipyssel

Jag har en förkärlek till att dekorera saker och ting. Jag massakerar tidningar för att komma åt alla vackra bilder, och dessa klistrar jag sedan på allt möjligt. När jag gick i skolan var alla mina block fulla av bilder på allt man kan tänka sig! En fin outfit eller ett par roliga skor kanske, eller varför inte hela The Ark? Även min kalender har fått ta del av detta, och varje veckouppslag pryds av åtminstone en fin bild! Jag vet att det är ganska onödigt, men jag kan inte hjälpa det för det gör mig så glad! :D


Pyssel i full gång! Klippa och klistra.


Finfina egengjorda cd-fordral till mina brända skivor!

Nu kommer jag vara en mycket gladare person när jag jobbar och använder skivorna, än vad jag hade varit med ett vanligt tråkigt cd-fack. :D

Nu skriker magen efter föda! Måste proppa i mig lite innan jag ska iväg till Pilbäck och jobba!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0