min plan är skoningslös

Jag har skaffat allierade. Jag tänker inte under några som helst omständigheter bli sjuk. Så min plan är att med tankens kraft (och oooh vvilken kraft det är!), naturmedel, sömn, vatten och härlig musik och liten gnutta dans bli fruktansvärt inte-sjuk-what-so-ever och sedan hålla det så i åtminstone några månader. Ja, det är en skoningslös och vattentät plan.


Mina nyfunna bundsförvanter i kampen, de ser peppade ut. Tuffa grabbar det här som you don´t mess with.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

Eliiin!! Gud vad kul att du hittade mig, så jag hittade dig :D haha! Fin blogg du har! Lycka till med att INTE bli sjuk, hela min familj har varit sjuka, känns oundvikligt då på något sätt haha. Men hoppas att du lyckas! :) Ha det superbra!

2009-02-17 @ 23:00:31
URL: http://ninaarmblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0