lediga tisdagen med fokus på dans

Jag börjar känna av sjukdom i halsen, och jag är livrädd för att jag kommer ligga hemma och vara sjuk! Vill inte ett dugg! :O Blir till att dansa försiktigt och använda mer av tankeverksamheten än att fysiskt testa alla rörelser fullt ut. För dansa måste jag göra idag, det är hög tid för att planera inför uppvisningen nu så att jag kan starta igång utlärningen nästa vecka. Men det ska nog gå alldeles utmärkt. :)








Jag hoppas på att jag får till lite planering idag och att ja ghar flyt, för ikväll skulle jag vilja gå på en ööpen föreläsning och Europas görnaste stad på bibblan. Det lät som något intressant och roligt att höra om, men som sagt, jag måste hinna med mina måsten först och främst. :)

Men nu är det energipåfyllning i köket på gång!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men... vi är ju övermänniskor väl? Vi blir inte sjuka.

2009-02-17 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0