jag är en teknisk idiot, och oj vad tråkigt det är

Jag har suttit här ett tag nu och försökt klura ut hur jag ska få min blogg att se lite snyggare ut. Jag vill ha en ball header med fina bilder istället för detta tråkiga som jag har nu! Visserligen är den fin och rosa, men det skulle vara mycket finare om den vore lite mer tillpiffad. Måste dessutom köra en plåtning med mig själv så jag får de bilderna jag vill ha, jag har en bra idé nämligen! :D  Synd bara att jag inte är något tekniskt under, det vore mycket lättare om jag skulle kunna påta ihop det själv på bara en liten stund sådär i förbifarten. Men jag får väl traggla lite tills jag lär mig helt enkelt!  :D

Fick gå hem en halvtimme tidigare från jobbet också, skönt det! Så jag kom hem och tryckte i mig en massa vita bönor i tomatsås, riktig fismat, men bönor är ju tydligen hemskt nyttigt och dessa kan jag sträcka mig till att äta frivillgt! Bönor och en massa hålla-sig-frisk-piller blev min kvällsmat. Med tidig sänggång så blir jag säkert bra på ett kick skulle jag tro!
 
Men innan det är dags att sova måste jag verkligen gå och smörja in hela kroppen grundligt, den här torra vinterluften tär verkligen på huden! Känns som om allting stramar, och det är erkligen ingen trevlig känsla. Även håret får ju sig en känga i detta vädret. Fick ett tips här om dagen att man ska schamponera håret två gånger för att få bort allt "smuts". Har testat det nu de två senaste gångerna, och visst känns det minsann lite mjukare! Men jag kan inte säga att det stämmer till tusen, så grundligt har jag inte studerat detta.

Jaja, nog med prat, och istället dags att styra kosan mot sängen!


En vacker bild att kika lite på innan sovningen också!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Det finns verkligen inga krämer som hjälper mot torr hud på vintern- man känner sig fångad i ett korvskinn:-)

2009-02-18 @ 22:27:17
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0