i mina kvarter

Var precis en sväng på Pilbäck och höll lektion. Tjejerna är jättesöta och älskar att hitta på egna danser. Det är ganska ovanligt, i de flersta grupperna på Kulturama är detta något jobbigt och dumt de blir tvingade till någon gång ibland! Även två småkillar var med idag, riktigt duktiga! Tyvärr är den en hel hop med killar som är fruktansvärt häftiga och bara vill hänga i salen och störa. Nej, nej och åter nej ni får inte vara här! Man känner sig härligt vuxen när man får slänga ut stöddiga småpojkar, haha!


Danssalen (hmm), här sprang jag omkring som liten kotte!


Going home, för att pallra mig iväg till Kulturama.

Maja ringde och ville att jag skulle komma tidigare till Kulturama, hon ville dansa lite och testa  något på mig som hon vill göra med sina grupper. Så jag ska ner dit snart, men först få i sig lite käk. Ska dessutom lämna in skorna som jag beställde från H&M, så jag får rätt storlek nångång!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sannapancake

haha.. där har man som sagt dansat kring granen och haft alla dessa leker som tex. spökboll :p

2009-02-23 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0