horror night och jobb

idag är det ovanligt mycket dans på schemat! Sitter just nu och smäcker i mig lite lunch innan jag ska iväg och hålla streetklass för florister. Hoppas de är lika kreativa dansmässigt som de måste vara i floristyrket, spännande spännande. Efter det ska jag bara strosa lite på stan och hänga med Maja, Rosanna och Simone och fika/äta. Mysigt! Måste ta en runda i någon stportaffär eller dylikt och inhandla stoooora streetkläder att dansa i. Det gör faktiskt jättemycket! Att dansa i kläder som passar stilen gör det lättare att komma in i tänket på något sätt.

Därefter är det dags för kvällens jobbpass med treklasser och sedan dansa själv efter det. Blir ganska mycket så kommer nog vara ganska trött ikväll. Men det kommer inte hindra mig från min och Majas inplanerade Horror Night! Vi tänkte åka hem till mig direkt efter att vi har dansat och skrämma upp oss själva med en härlig skräckis. När vi pratade om det igår började vi redan undra vad vi gett oss in på. Ingen av oss är väl egentligen någon skräckfantast. Men det blir nog roligt ändå, haha!


Såhär rädda är vi redan innan filmen, fast Maja ser ändå lite förväntansfull ut måste jag säga.

Iväg till jobbet!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lars-Börje

Hahaha! har ni alltid partyhattarna på er när ni kollar på skräckfilm?;)

2009-02-05 @ 06:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0