för ett år sedan

För ett år sedan hade jag fullt upp med att ta studenten. Och jösses vad man irrade runt! Balklänning skulle fixas någorlunda billigt, en klänning till studenten som man kände sig riktigt fin i. Sminkning, hår och accessoarer. För att inte tala om alla outfits till studentfesterna! Jag och Maja lyckades alltid få till det riktigt snyggt tycker jag allt! Mest utklädd vinner, så är det alltid! :D Det var riktigt roligt att ta studenten, men det är ganksa skönt ändå att den där hysterin över klänningar och allt är över. Skulle väl inte vilja ta studenten igen heller, då skulle allt förlora charmen. Minnen is the shit så att säga. :D



Denna klänningen hade jag hemskt gärna haft på mig på studenten, men hittade den ett år för sent.


Så istället fick det bli den här, som också är riktigt fin tycker jag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0