en lugn stund

Sitter här och har precis ätit lite. Sov ovanligt länge idag trots att klockan ringde med jäma mellanrum hela tiden! Var väl väldigt trött. Ska alldeles strax iväg och jobba på leos, stängning idag. Känner mig inte jättepeppad inför det men det är ju bra att få ihop lite extrapengar i plånkan! 

Ikväll hoppas jag på att det händer något roligt, kanske skulle till Stenladan eller vad det var med lite jobbarkompisar. Blir inte det av så kanske jag hänger på min kusin ut. Ifall jojag orkar vill säja, ska bba hela söndagen också på både Kulturama och leos. Jag får se helt enkelt. :)

Men nu är det snart dags att ge sig iväg, så jag får väl snygga till mig lite innan dess också. 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0