dans från betraktarens synvinkel

Jag är hostig, snorig och mosig i huvudet. Alltså inte särskilt lämpad för att dansa idag. Kände när jag hade haft Pilbäcksbarnen att jag nog inte ska ta ut mig så mycket, speciellt inte eftersom jag har klasser imorgon. Att ställa in eller hitta en vikarie om man är sjuk är krångligt och ger inga pengar i kassan! Så jag fick istället sitta ner och titta idag, även om jag inte kunde hålla mig utan var med lite mot slutet ändå. Man lär sig väldigt mycket på att bara titta också, självklart långsammare, men man missar inte lika mycket. Bra det!

Har gjort klart dansen till uppvisningen på On Stage. Blir jätteroligt, speciellt när vi sätter all stepp. (Bara två personer i gruppen kan steppa, vi andra är nybörjare). Men det är en väldigt fartfylld dans med inslag av den svenske kocken från mupparna! Elina gör rollen väldigt bra! :D

Stretch med hjälp av varandra. (Karins röst ljuder peppande: Åh vad skönt detta är, eller hur?!) - Det är det inte.

Nu ska jag njuta av en varm dusch och en bit mat. Vid tolvslaget börjar bokrean idag också, Sanna och jag ska dit och kika runt bland alla läsande nattugglor! Börjar bli tradition att jag åtminstone köper minst en bok per år på bokrean! Så det blir lite trevligt tycker jag. :) Precis lika trevligt som att Amme nu skaffat sig en blogg! Yaay! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0