daaaaansaaaa!

Jag går här hemma och är lite smånervös måste jag säga! Ragdollz kommer ju idag, och jag är som en liten flicka på julafton! Kommer blir jätteroligt och lärorikt! Hoppas bara det kommer många utöver vi lärare på Kulturama. Så fler får ta del av detta! Tyvärr är det ju så här i Växjö att om någon drar igång något, så är det jättesvårt  att motivera folk till att faktiskt komma! Alla tycker att de tär en jättebra idé och att det låter hur kul som helst, men sen kommer det knappt någon ändå. Så jag hopas att alla har fattat att detta är en riktigt bra grej idag.

Men nu får jag inte stirra om Ragdollz, jag måste förbereda mina lektioner jag ska ha imorgon så jag har koll på vad som ska göras! Jepp!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0