studsar fram mellan alla platser

Kom hem för en stund sedan för att käka och byta om innan mina klasser ikväll. Det blev mycket längre än vad jag hade tänkt på Kulturama idag, började med jazzmöte med mig, Emelie och Karin. Alla som jobbar på Kulturama är så himla kreativa och har så grymt bra ideér, så det blir alltid roliga diskussioner. Slutade med att Martin anslöt sig och vi fortsatte på Maido. Woah det är gott med sushi från Maido! Så pass gott att jag inte alls ser fram emot att proppa i mig spagettin jag kokar i köket. Bah. But you gotta eat, that´s fo sho! Men träffade även danskonsulenten för region syd! Hon kom och hälsade på oss på Kulturama och det är alltid awsome att ha lite koll på dansfolk häromkring.

Nu måste jag laga mat innan jag måste åka tillbaka! Jag har två streetklasser ikväll, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0