städa städa stä-ääda!

Idag blir det storstädning. Det är dags. Ta-tada-daaaa! Tur att vi har en liten etta och inget jättehus. För jag har inte lust att städa hela dagen. Maja kommer hem idag så jag har stora planer på att fiiiika! Och senare ikväll så drar vi och hämttar vår gran! Hurra! Julemys i vårt hus. Baaaaaj!


By the way, om det är någon rik dude där ute som läser min blogg och vill ge mig en julklapp så skulle det vara bra med en större säng. Jag råkade slå min stackars sambo inatt. Jag drömde att han gjort något dumt, så han råkade på en örfil. Hmm, whops! Vi behöver spääjs! :D

Ändrade planer! Jag drar och fikar nu på en gång!


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

hahaha stackarn!! :P Om jag hade varit tomten hade ni fått en större säng ;) Btw, love the cääätpictures!! pluttisnutti=)

2009-12-21 @ 18:53:36
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0