mycket att göra



Looki looki! Här är lite fler nya grejer som har fått flytta hem till mig! De ljusblåa mjukisarna till exempel, de har gylf! Haha, vem har nånsin behövt gylf på sina mjukisar? Är inte det lite meningen med att ha mjukisar, att slippa just gylf? Jäjä, roligt är det och sköna är de! Och jag älskar min kepskeps. Varför bara en keps när man kan ha en keps med fullt av fina kepsar på? :D Hittade också lite fina block som jag tänkte planera lite dansklasser i och sådär.

Idag har visst min uppdatering varit sämst, men det har varit full rulle med städning och grejer. Vi var och handlade lite grejer inför nyår, till min outfit och lite att dricka och så vidare. Sedan kom vi hem och städade lägenheten. Vi ska ha nyårsfest imorgon! Så granen åkte ut och lite sådär, annars tror jag det hade varit barr precis överallt och i folks fötter. :) Men nu är vi iallafall klara så nu ska jag smygöppna min bag in box!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

wiihoo!! Ser framemot kvällen imorgon=) !!!

2009-12-30 @ 22:34:43
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0