morgonmys

Shit shit, jag är uppe med tuppen idag! Klockan är strax efter sju och jag sitter på Kulturama, käkar clementin och myser lite. Om en halvtimme ska jag möta upp Elin så ska vi knalla in i Domkyrkan och titta på luciafirandet. Martin ska dansa så det blir nog fint! Egentligen är det ju inte Lucia förräns på söndag, men jag jobbar den tiden, så jag hinner inte gå och kolla. Dessutom ska ju hela tjotahejtit filmas i år av rikstv så det lär vara knökat med folk! Idag blir det lite lektionsplanering och annat som hör till, och ikväll ska vi laga god mat och bara njuta, jag och Martin har ju faktiskt åtta månader tillsammans idag! Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: elin

grattis till 8 månader :)

2009-12-11 @ 09:49:30
Postat av: elin har ordet

tack och bock! haha jag tycker alltid grattis och tack känns lite fel i sådana sammanhang, men what else ska man säga annars? :)

2009-12-11 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0