mitt alster

Detta är vad mamma och pappa fick i julklapp av mig och Martin! Jag fick pyssla lite med den i hemlighet, så inte någon som råkar läsa bloggen skulle råka få veta lite för mycket. Men nu bor den ovanför föräldrarnas säng så det är nemas problemas! Det är roligt att måla, och bäst är nog att man känner sig sådär fri och kulturell när man sitter med en pensel i handen. Man vill liksom inte lägga ner den. Jag har inte målat på jättelänge, och egentligen är det ju precis som mamma säger. Man måste måla och rita och skissa precis jämt för att bli bättre. Jag har alltid hävdat att jag måste ha inspiration (mest för att jag inte har orkat/velat sitta och kladda all day long). Men nu känns det roligt så jag håller på med en stor tukan för tillfället. Ni vet, en exotisk fågel med stor fin näbb. 

 

Jag och Martin har varit på Kulturama nyss, och nu sitter vi hos hans föräldrar och ska snart äta. Det är rätt schysst att sitta med datorn i soffan och fotbollen står på i bakgrunden på TVn. På så sätt så gillar jag fotboll, det är ganska lugnande att ha det på, utan att bry sig ett skit om vem som vinner eller inte.  På Kulturama gjorde jag, Rebecka, Issa och Linn klart en koreografi vi började på för flera veckor sedan, skönt. Men jag är galet trött idag. Slappesöndag.


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

fan va fin den var Elin! Jag visste inte att du kunde sånt :D

2009-12-27 @ 16:45:08
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

hahahaha vi var ju med på skitmånga bilder i fredags^^

2009-12-27 @ 22:36:57
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: elin

Åh vad fin den blev älin!!

2010-01-01 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0