min bild av dans





Idag avslutades tävlingen Min bild av dans på Kulturama. Jag hann inte göra något bidrag till slut, men det kom in jättemånga fina nu i slutet. Kolla bara in ballerinan min 25+ elev lämande in. Jag är mäkta imponerad! Den som vinner får välja ett valfritt plagg ur Kulturama kollektionen. Jag hade velat vinna ett par brallor. Hmm. Men det är inget att göra åt det nu ändå. :)

Hade ingen balett idag, Emelie är bortrest hela veckan. Så jag fick istället ett två timmar långt hål mellan min showklass och streeten. Jag passade på att kika in på street avancerad, som jag också tar över nästa termin! Yaay! Jag körde en liten kombo med dem för att se hur de låg till, lite mer kött på benen inför min planering till nästa år. Både street avancerad 17+ och street prep är väligt präglade efter Carros rörelsemönster, så det blir till att jobba lite med det. :) Nästa år blir ett bra år.

Nu är Martin klar med allt han skulle fixa, så nu drar vi hem!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Det var mkt roligt :) längtar redan tills nästa termin :P vill verkligen lära mig den sorten, ist för den jag lär mig nu ;)

2009-12-02 @ 13:59:17
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0