is kold!


(icanhascheezburger.com)

Det är en ny härlig vecka! Och jag känner mig glad och harmonisk när jag tittar ut och ser att det faktiskt ligger lite snö på hustaken! Mysigt! Fast jag känner mig lite som uttern (som för övrigt är det sötaste på väldigt väldigt länge!) när jag tänker på att gå ut, iallafall nu när jag redan fryser om tårna. Borde kanske leta upp mina tofflor.. indeed. Och jag har redan hunnit med att planera både dagens och morgondagens lektioner, så nu hinner jag greja med lite annat också. Typ, välja de sista låtarna till uppvisningen i maj. Bah! Jag hittar aldrig någon som jag verkligen vill koreografera till, och som passar till temat samt kommer bli gillad av eleverna. Jäjä, det ordnar sig. Ha en awesome dag alla! ♥

bloglovinFölj min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0