efter åtta



Ooooh idag satt jag och bläddrade i lite reklam. Hittade After Eight i en annons och tänkte att "ooh after eight var sjukt länge sedan, det ska jag köpa när jag handlar sedan." Och guess what! Slumpen eller ödet eller vad det kan vara, men tre av mina söta småtejer gav mig ett fint paket med after eight! Hoorrraaay! Det är sötingar jag har. Men jag hade väntat mig att deras föräldrar skulle ha varit lite mer cheering. Hade min unge stått där och dansat hade jag tjoat och visslat och jag vet inte vad, men de var tysta, tjejerna blev blygtysta och det kändes som om det bara var jag som pratade. Jäjä.

Vi åt majskolvar idag by the way. Det var jättelänge sedan och det var jättegott! Det borde väl dessutom vara en hel del nyttigt också, så det får bli oftare. Namnam. WOOOAAAH nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0