december

Okej, vi är i början av en ny månad, som jag tror kommer bli helt awesome! Idag var jag ute och skrapade rutorna på bilen när jag skulle handla, det blir kallare! Tänk om vi till och med kan hålla tummarna för lite snö också, helst beställt till julafton of course. Eller juldagen, när vi ska fira på peppen.

Annars då? Jo annars så tar ju terminen slut denna månaden, man får lite välförtjänt juluppehåll från jobbet, och för min del kanske även lite ny inspiration på en miniresa till Örebro. Jag kommer få en stabilare tillvaro, bara det där telefonsamtalet kommer! Det blir till att åka ut till skolorna och dansa lite, en massa julmys på olika håll och de största festhelgerna på året. Känns helt okej. :) Hur ser ert december ut?

Med idag, den 2 december blir det till att planera klasser framåt, för ikväll ska jag ut till campus och festa, och imorgom blir det julbord med Aktiv Ungdom! Så jag behöver jobba undan lite. Ha en bra onsdag! :D


En gång i tiden hade jag mycket kortare hår. Jag är i desperat behov att att klippa mig nu! Det lär dock inte bli såhär kort, jag trivs bra i långt och svallande! Vi får väl se när plånboken tillåter det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0