dagens...

vill ha: Trisslott! Ge mig 25 000 i månaden i 25 år så skulle jag bli überlycklig!
klädsel: jeans - Cubus, linne - Cina tricot, skjorta - H&M herr, skärp - Vila
frisyr: Utsläppt med finfint rosetthårband från H&M.
låt: Nej, album. Tänk om jag ångrar mig, och sedan ångrar mig igen med allas vår Larsa.
planer: Fixa ärenden på stan innan min showklass, sedan ut mot teleborgshallen och konsert med Winnerbäck!
saknad: Våren, så snart julhelgen är över så vill jag ha vår. Fort!
dummaste: Att vakna livrädd till ett bankande i trapphuset!
misslyckande: Att jag inte hunnit med att leta låtar till uppvisningen på grund av lathet.
drog: Bloggar att läsa. Gud vilken tid det tar att följa folks liv!
köp: En avtackningspresent.
godaste: Vaniljyoghurt med frysta blåbär och honung, mums!
humör: Ypperligt, men med en liten nedåtdipp på väg, jag är hungrig!
citat: Carpe Diem -  för att det aldrig slutar vara bra.
roligaste: Lars Winnerbäck live ännu en gång!


Dumdidumdidum!



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://kenthae.blogg.se/2009/december/borjar-min-nya-blogg-med-en-tavling.html#comment



tävla om en splitter ny mobiltelefon i min nystartade blogg, än så länge ingen med och tävlar

2009-12-08 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0