baconsjukan

Hysterrrriskt. Har det ju varit de senaste veckorna, om svininfluensan och och baconsprutan dit. Jag har haft galet många elever som har kommit och varit ynkliga och inte kunnat röra sig för de tagit spruta. Mamma säger: detta är sista veckan att ta sprutan. Gör det. Borde jag det? Det känns som om det redan har gått sån tid nu, och att jag kanske redan har haft det ändå. Eller har jag det? Bara lite bakomliggande och ickestörande isåfall. Bah. Jag vet inte om jag ska ta den. Med tanke på att jag har ledigt från och med fredag kväll = inte kommer träffa lika mycket folk om dagarna som innan, och att vaccinet har lite väl dåligt rykte, så känns det nästan som att jag kan skippa det och lita på mitt awesome imunförsvar.


Hysterrriskt! (icanhascheezburger.com)

Should I take the spruta or should I go? (dumdidumdidum)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Du har vunnit en vit fotoram i mina jultävlingar :) Du kan mejla din adress till "[email protected]", glöm inte att skriva att du vann i en tävling på min blogg :)

grattis!

2009-12-16 @ 11:58:10
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

Svår fråga där! Jag har ju tagit, och jag hade skitont i armen i ett par dagar ja, men jag är också väldigt väldigt nojjig med sjukdomar plus att min immunförsvar suger :P SÅ om du har ett kickass immunförsvar, varför ta det? Men om du är lite nojjig så varför inte? ;)

2009-12-16 @ 12:51:26
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0