2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jajjemän, flyttade hemifrån till exempel! 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Japp, jag tog finally mitt himla körkort, awesome av mig.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Njäe, mina vänner är nog inte redo ännu.
4. Dog någon som stod dig nära? Mja, min lilla kisse Zeus som jag bara fick känna i en månad.
5. Vilka länder besökte du? Näe! Och det känns fan inte bra.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, en liten kissekatt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 april när jag och Martin slutade vara två och blev ett.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag pulled it off att hålla i tio klasser i veckan utan att bli sjuk och sleten.
9. Största misstaget? Att jag inte badade tillräckligt mycket i somras.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara lite allmänt förkyld då och då, och träningsvärk någongång!
11. Bästa köpet? En tatuering som sitter mellan mina skuldror.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ooh jag vill inte gissa, för det skulle kunna vara så illa att det är sushi.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja! Jag hittade en sambo till exempel att dela min lägenhet med.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla låtar av Navid Modiri & gudarna som jag och Martin lyssnade sönder när vi precis träffats.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag gissa på, men mer orolig för typ ekonomi.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kramat alla jag tycker om.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget tror jag.
18. Blev du kär i år? Ja-aa.
19. Favoritprogram på TV? Alla former av CSI efter jobbkvällar och Momma´s boys under sommartimmarna.
20. Bästa boken du läste i år? Jag har inte läst så mycket i år, shame shame.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett armband!
22. Något du önskade dig men inte fick? En ny mobil, men det fick jag senare i julklapp istället! 
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag fick frukost på sängen, jobbade, fikade med Maja och myste hemma på kvällen.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En resa någonstans, för att komma bort en stund.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hiphop och färgglad.
26. Vad fick dig att må bra? Dansa och undervisa fina elever.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen direkt, någon grym dansare perhaps för deras skills.
28. Vem saknade du? Jag saknade Elin när hon var i Kanada, Sanna för att hon bor i Lund nowadays, Maja sedan hon flyttade till Stockholm och tiden gå man gick i skolan och alla man ville ha nära fanns i samma stad.
29. De bästa nya människorna du träffade? Definitivt min sötnötMartin.
30. Planer för 2010? Många, till exempel en större lägenhet. Förhoppningsvis.

Tack alla som någongång trätt in eller ut ur mitt liv det här året. Ni har alla bidragit till att göra mig till den jag är. 2010 - join me there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0