nu är sommarlovet över för min del

Jag har vaknat ur min dvala, jag är på G igen! Det var ett bra tag sedan jag satt framför datorn och bloggade, men jag kände att det nu var dags igen. Jag har ju faktiskt saknat det, att kunna skriva av sig om allt onödigt som annars ska trängas i huvudet. Men istället för att blogga har jag i sommar haft för mig en massa annat, som att flytta hemifrån (yaay!), ta körkort (hurra!), jobbat stenhårt och hittat på roliga saker!

Hösten närmar sig och igår hade vi Öppet Hus på Kulturama. Härligt att komma igång igen, det känns verkligen att man saknar något när man inte dansar på en hel sommar. Kul också att det kom så pass mycket folk, många som ville prova på gratis! Bra där. :) Nu har jag en vecka kvar för planering och sånt där viktigt innan terminen drar igång, men som vanligt drar jag mig lite för att sätta igång med allt, speciellt med tanke på att jag inte har en aning om vilka av mina klasser som kommer bli startklara. Jag håller tummarna för att folk ska få tummen ur och sätta igång och anmäla sig! *hoppas hoppas*

Jag har iallafall massvis med inspiration inför hösten! Jag och Maja var till exempel uppe i Stockholm på Bounce Summercamp i juni! Så jävla roligt! Två klasser om dagen i fem dagar, och så lite shopping och skönt häng på det. Det gör jag gärna om! Alla i Bounce är så sköna också, så det var verkligen aproligt att ta klasser för dem! Det rekomenderar jag massvis! :D



Efter klass på Balettakademien, massor av svettiga ryggar efter svettiga pass


Lite bio hanns också med, och så klart lite förvirrat och halvhysteriskt irrande efter skräckisen


Såklart vill man ha tuffa bilder med Joe!?


Maja under Ambras klass, till spoken word - annorlunda och kul!


Nu blir det till att träffa Danne - long time and no see, så det blir trevlans!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Välkommen tillbaka.

2009-08-24 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0