where shall i find the claaaaw?!

Nu behöver jag inte ha klassen på Pilbäck något mer! Tjoho! Men icke fick jag tag i den där rektorn. Hade planerat att bli helt klar, lön och nycklar och allt färdigt, men det var minsann ingen där att prata med. Får ringa i veckan och bestämma en tid, så jag kan lämna det helt bakom mig. :)

Har haft ont i huvudet hela dagen, antingen börjar jag bli sjuk, eller så har jag blandat ihop mina linser. Suck. Jag har olika styrka på ögonen, så har jag råkat byta så lär det bli huvudvärk som konsekvens. Ajaj. Jaja, skitsamma. :)  Vi satte hela "Lejonkungendansen" idag på jazzen, det blir mäktigt! När alla får på sig kläder och sminkning kommer det se riktigt häftigt ut! Måste bara komma på nåt sätt att fixa långa klor att trä på fingrarna, några tips?

Nu måste jag sova, har en fullspäckad dag imorgon som väntar! Gonatt!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0