utbildningskontroll

Woah, jag kommer snart få mitt körkort, det är inte långt kvar nu! :D Hade utbildningskontroll idag. Alltså ungefär som en uppkörning, jag körde med ägaren till trafikskolan (tror jag att det var). Jag måste bara vara konsekvent i mina rutiner så ska det nog gå utmärkt sa han! Känns bra. :)

Sista gången jag har klass på Pilbäck idag, riktigt skönt! Få se vad jag ska hitta på med dem bara. Lite repetition och sådär. Hade egentligen tänkt bjuda på något, men det kommer jag inte hinna fixa så det får nog vara. Synd. Plus att jag aldrig kan veta heller hur många de är. Ska dit lite tidigare idag med och fylla i papper och sedan lämna tillbaka nycklar och sånt.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Jag provjobbar lite på Konsum nu innan sommaren, så till sommaren har jag jobb iaf=) Känns skitskönt att slippa tänka på det!

2009-04-27 @ 22:23:34
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: elin

Heja Älin! jag förväntar mig en åktur när jag kommer hem ;-) (feel no pressure.. hoho..)

2009-04-28 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0