trött

What a day, what a day... Haft min Pilbäcksklass idag igen efter två veckors uppehåll. Tjejerna är jättesöta men få och hemskt tysta. Nu är det två gånger kvar inplanerade, men jag funderar faktiskt på att se till att nästa gång blir sista. Jag vill inte ha en klass som jag aldrig har kännt mig bekväm med och som mest tar tid och kraft. Jag får för lite tillbaka helt enkelt. Jag får se hur jag gör med det där.

Har sedan dansat jazz och med On Stage. Vi filmade på jazzen, väldigt nyttigt att se sig själv ur ett utanförperspektiv. Men jag tyckte det såg bra ut, jag har mycket bättre energi nu, som Karin har tjatat om så länge :). Det känns bra, utvecklingen går framåt! :D Med On Stage repade vi till två gig nu till helgen, dels i Tegnérgallerian på lördag och så på Palladium på söndag. Vi tog upp en massa koreografier som vi inte kört på ett tag, kul! De känns nästan som nya igen bara för det!

Träffades även i Mickes streetprojekt. Till uppvisningen ska vi få ihop en koreografi som ska öppna hela showen, med breaking och vanlig street. Kom inte så jättelångt ikväll, så vi får väl se vad vi får ihop nästa gång...

Måste sova och käka lite nu innan jag blir alltför grinig tror jag. Sov gott!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0