risky risky

Jajjemän, nu bockar vi även av riskettan, ännu ett steg närmre det där förbannade kortet! Det var verkligen riktigt tråkigt att sitta där och lyssna, önskar det varit någon där man kände, men nej. Jag får skylla mig själv som tar körkortet efter alla andra. Men vi fick se flera kortfilmer som fick en att tänka till, och höra historier om hemska rattfylleriolyckor och liknande. När vi pratade om droger berättade han om en kille som var väldigt fiskeintresserad, och som hade väldigt god fiskelycka en gång. Han var påtänd under tillfället och hade suttit och skurit av bitar av ansiktet för att använda som bete. Ett bete som tydligen var väldigt bra. När ambulans kom till platsen hade han skurit av större delen av ansiktet, och han avled några dagar senare på grund av detta. Riktigt sjuk bild fick vi dessutom se på hans sargade ansikte. Herregud säger jag bara!



Nu blir det till att koreografera lite till kvällens lektioner. Och kanske äta lite ordentlig mat. Vi som aldrig har kakor i vårt hem i vanliga fall, hade nu både bullar och kakor! Dessvärre är de nästan slut nu för jag kunde inte låta bli dem. Ajabaja inte innan maten!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

AJAJ säger jag bara! Jo men vad gör man inte för att få lite fisk?

2009-04-28 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0