östregård

Jag börjar bli lite småförkyld. :( Det känns segt eftersom det sista man vill just nu är att pälsa på sig och klä sig varmt. Man vill ju gå omkring i vårjacka och slippa alla lager på lager! Men jag ska försöka ta det lugnt med träning, så det passar väldigt bra att det är påsklov nu, alltså inga dansklasser. Fast nu ikväll är det dags för extraträning med street prep. Idag får vi också reda på om Carro har lyckats få till att vi kan dansa imorgon på Lakersmatchen. Spännande värre!

Jag hade sista klasserna innan påsklovet idag på förmiddagen, och Linn, Isabelle och Clara satt med och tittade. De blir lärare på Kulturama till hösten, och det ingick i lärarkursen vi har att kika in på någon lektion. Det är lite annorlunda för min del, det är ju väldigt sällan någon sitter med och tittar på mina pedagogiska insatser, man blir ju trots allt lite bedömd. Fast det gick bra och tjejerna är så snälla så det var ingen fara. Plus att jag tror inte att jag är helt ute och cyklar i min undervisning. :)

Jag har också varit på Östregård idag för första gången. Det är en stor loppis i Moheda men jättemycket grejer! De har bara öppet på söndagar under sommaren, mellan 12-18. Man kan verkligen fynda! Kan verkligen rekomendera att man tar en tripp dit om man vill ha personliga möbler, men man får vara beredd på att de kanske behöver rustas upp eller målas lite. Men det är ju hiskeligt bra för miljön att återvinna! Just idag blev det inget, men när jag flyttar hemifrån kan det nog bli idé att dra hem ett och annat!

Men nu ska jag dra mig mot Kulturama!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Va kul :) hihi sånt är alltid så typiskt känns det som.. ha det gött

2009-04-05 @ 18:48:09
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0