och så var påsken över

Påsk! Jag har varit jättedålig på att fira påsk i år, jag har knappt tänkt på att det varit storhelg. Men idag var jag hos mormor och morfar och träffade släkten lite, käkde massa påskmat och hade jättetrevligt! Så nu har jag fått en liten dos av påsk iallafall. Högtider som inte är kopplade till några speciella traditioner glöms ju annars så lätt bort. Jag får jobba på det där helt enkelt! :D

Vi har börjat på lärardansen till uppvisningen i maj idag också! Jätteroligt! Vi dansar till låten Human med The Killers, tyvärr sönderspelad på radio nuförtiden. Men den är riktigt bra och passar perfekt in i showen. Vi får med nästan alla stilar, och jag kommer få dansa i jazzbiten. Det är väl min starkaste sida som dansare. Så jag ser verkligen fram emot det nu! Det är dessutom bara sju veckor kvar nu, det går så sjukt fort! Galet!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: elin

Fick du inget påskägg? det brukar ge lite påskkänsla tkr jag

2009-04-14 @ 05:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0